Neldemo Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag bärde runt mitt 360 i hela huset men f*n blev det inget spel på mina spel.Förresten, vem e så dum (förutom jag då) att man går runt med sitt 360 då när det står klart och tydligt att man INTE får röra konsollen när den är på eller med spel i! aha, ska den va inkopplad?:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) Haha..Neldemo den var bra! :P Ifall det skulle vara så,då skulle den redan ha gått sönder vid levaransen till affären... :P Men ärligt talat,360 är överdrivet känslig! Hörde att det ska komme ett nytt 360 på sommaren,och den ska ha tydligen mindre bugg,tror jag.. Redigerat 18 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Haha..Neldemo den var bra! :P Ifall det skulle vara så,då skulle den redan ha gått sönder vid levaransen till affären... :P Men ärligt talat,360 är överdrivet känslig! Hörde att det ska komme ett nytt 360 på sommaren,och den ska ha tydligen mindre bugg,tror jag.. ett nytt 360 med mindre bugg? det tror jag inte kommer komma, men var har du hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 vadå "mindre bugg"??? Och någon skrev att tänck om man råkar stöta till sladen...Skaffa trådlösa. Tycker inte det är något fel med xbox 360 som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Spirit,orka vara så upprörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Mina kompisars 360 äter inte skivorna -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Mina kompisars 360 äter inte skivorna -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Sakru:Ifall man rör den,då repas den,inte ifall den bara ligger där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Nej det ska vara en rätt ordentlig stöt på konsolen för att skivan ska skadas, min 360 funkar perfekt nu iallafall! Har haft problem med den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 mitt 360 startar aldrig första gången man sätter på den, utan man får starta om den 2-3 ggr innan man får igång det. Det är ganska irriterande :( :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Varför det? Ta tillbaka den där du köpte den och fråga dem. Men då måste du ha typ försäkring eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Varför det? Ta tillbaka den där du köpte den och fråga dem. Men då måste du ha typ försäkring eller något liknande. Försäkring? eeh... räcker det inte med ett kvitto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.