Hoppa till innehåll

Hemsida?

Kevve

Rekommendera inlägg

Loopia är shitbra men dyrt 83/månad för utrymme, obegränsat med domäner och subdomäner med mera med mera... sveriges (och kanske världens) bästa support, dygnet runt övervakning, PSU, bland de senaste servrarna som finns på marknaden, serverhall i västerås.

CQR.nu är bra om du vill ha något gratis. men man måste tyvärr vara aktiv i deras chatt...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du inte göra någon avancerad sida så kan du använda det gratisutrymme du får av din internetleverantör, t.ex. hos telia får man 10mb utrymme, hos BBB 25mb tror jag. Fördelen med att använda det är att deras servrar brukar vara stabila, snabba och dessutom reklamfria om man jämför med andra gratis utrymmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De som admin skrev brukar väl inte ha stöd för PHP, ASP, SQL eller liknande?

Jag skulle vilja rekommendera CQR.nu. De är gratis och har stöd för PHP och MySQL+lite annat. Dock är deras tjänst nere för tillfället pga flytt, men de borde komma upp snart igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annars ha wa-data riktigt bra erbjudanden nu för 200kr per år, http://www.wa-data.se/service/web.asp?id=s

Deras servrar är ruskigt bra och står i samma serverhall som Fuska.se. Självklart ingår asp/php/mysql stöd.

Ett jätteplus för de som använder MSN, är att de erbjuder support via MSN messenger vilket gör att man slipper ringa och kan få sitt ärende fixat direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag har själv min egen server på FS-DATA. En av sveriges bästa webhostar för de är så j*vla bra säkerthet och jag vet i f*n hur dom gör men deras server är ju server är ju uppe hela tiden men annars kan det ju vara så att någon dag om året/veckan/månaden så kan eran hemsida vara nere... har jag iaf varit med om. Men iaf... Om ni vill ha en avancerad hemsida så är det FS-DATA som gäller gör att man kan ha PHP,MYSQL,HTML,ASP och en massa språk jag säkert inte tatt med för jag har inte läst allt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...