Kevve Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 nån som vet nån bra webhost?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 jag har min hemsida på b-ones server kostar 12/månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) Loopia är shitbra men dyrt 83/månad för utrymme, obegränsat med domäner och subdomäner med mera med mera... sveriges (och kanske världens) bästa support, dygnet runt övervakning, PSU, bland de senaste servrarna som finns på marknaden, serverhall i västerås. CQR.nu är bra om du vill ha något gratis. men man måste tyvärr vara aktiv i deras chatt... Redigerat 18 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Då får man väl ha ett PM på kylskået så man kommer ihåg. Om na inte kräver utrymme så är www.angelfire.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Ska du inte göra någon avancerad sida så kan du använda det gratisutrymme du får av din internetleverantör, t.ex. hos telia får man 10mb utrymme, hos BBB 25mb tror jag. Fördelen med att använda det är att deras servrar brukar vara stabila, snabba och dessutom reklamfria om man jämför med andra gratis utrymmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 De som admin skrev brukar väl inte ha stöd för PHP, ASP, SQL eller liknande? Jag skulle vilja rekommendera CQR.nu. De är gratis och har stöd för PHP och MySQL+lite annat. Dock är deras tjänst nere för tillfället pga flytt, men de borde komma upp snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 ge gärna mer ideèr jag vill ha nåt billigt men stort om man inte kan få nåt gratis utan reklam och rätt stor databs med stöd för PHP, ASP, SQL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Om du ska ha något som kostar en liten slant så kanske http://www.web10.se/ kan vara intressant. Jag är ganska sugen på det själv men har inget riktigt behov av det ännu. Funkar bra med CQR (när den väl är uppe dvs) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Annars ha wa-data riktigt bra erbjudanden nu för 200kr per år, http://www.wa-data.se/service/web.asp?id=s Deras servrar är ruskigt bra och står i samma serverhall som Fuska.se. Självklart ingår asp/php/mysql stöd. Ett jätteplus för de som använder MSN, är att de erbjuder support via MSN messenger vilket gör att man slipper ringa och kan få sitt ärende fixat direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) jo jag funderade på det med. Tror jag ska köpa det¨ men jag tar nog advanced packeten jag vill ha nåt lite större :D Redigerat 18 Januari 2006 av kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 freewebs är inte alls så nördigt som vissa tror det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag har själv min egen server på FS-DATA. En av sveriges bästa webhostar för de är så j*vla bra säkerthet och jag vet i f*n hur dom gör men deras server är ju server är ju uppe hela tiden men annars kan det ju vara så att någon dag om året/veckan/månaden så kan eran hemsida vara nere... har jag iaf varit med om. Men iaf... Om ni vill ha en avancerad hemsida så är det FS-DATA som gäller gör att man kan ha PHP,MYSQL,HTML,ASP och en massa språk jag säkert inte tatt med för jag har inte läst allt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.