Dretskit Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Symantec Antivirus Client är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Varför ska man undvika norton? Jag tycker att det är ganska bra, men jag är ju lite n00b också... ^^, Btw, F-Sacure är väl ganska bra, har jag hört. Har själv inte testat det, men ska göra det nån gång i framtiden... 1. Norton är svindyrt för den effekt det ger2. Hittar inte alla virus som finns på datorn 3. Tar inte bort virusen överhuvudtaget 4. Resurskrävande Ni som säger "Hauhauahauh alla experter säger att norton är bäst så!!!" Norton suger, punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Du har nog fattat lite fel :P Man vill inte ha virusprogram :meddum: Man vill ha antivirus program :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Du har nog fattat lite fel :P Man vill inte ha virusprogram :meddum: Man vill ha antivirus program :bah: Tänker man efter lite förstår man vad han menar, eller hur? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Vad är skillnaden mellan antivirus och virusprogram? Nessen,är Panda 2006 grattis att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) Varför ska man undvika norton? Jag tycker att det är ganska bra, men jag är ju lite n00b också... ^^, Btw, F-Sacure är väl ganska bra, har jag hört. Har själv inte testat det, men ska göra det nån gång i framtiden... Det är ju bara att skaffa en hacker pch låtsas ringa till dom... Men det är avancerat... Redigerat 18 Januari 2006 av Dark_Tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Men kan man inte ladda ner den på nytt? Och vad är skillande mellan antivirus och virusprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 norton funkar BRA. jag har haft många (MÅNGA) angripare men ingen har nånsin lyckats ta sig in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 norton funkar BRA. jag har haft många (MÅNGA) angripare men ingen har nånsin lyckats ta sig in. Norton sänder även ut fakemeddelanden lite då och då för att ägaren ska känna sig trygg. Har du fått en trojan som heter typ bara MegaTrojanHorse är det norton själv som skickat ut det. Norton har själv skickat ut virus till folk för att de ska köpa deras antivirusprogram. Fusion: Virusprogram är en lite felsägning av Antivirusprogram bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Du har nog fattat lite fel :P Man vill inte ha virusprogram :meddum: Man vill ha antivirus program :bah: Ganska kul faktiskt :lol: Har ni inte hört reklamen, han som vill skicka virus................tror reklamen kommer från Telia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Antivir kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Ad-aware är bra och gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.