ELF Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jaha. Idag buggade jag för första gången. Det var faktiskt skoj, när man kom på hur man skulle göra. Det som var extra roligt med det var att man bytte partner hela tiden. Ibland gick det knappt att dansa och ibland gick det jättebra (nästan så jag trodde att jag hade gjort det förut). Berodde nog på att jag kom i samma takt med en del. Hur många av er här har buggat eller gör det? Om ni gör det. Var gör ni det? Tävlar ni eller Är det bara på idrotten som jag har gjort idag. Är det skoj ni som bara har buggat på idrotten om ni nu har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag föredrar faktiskt vals framför Bugg. Det är kul då det kommer men mja. Inget speciellt mycket engagemang i mina klasskamrater. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Har inte buggat,men jag har dansat Capoeira(Stavning..) En brasillians dans som typ används för försvar eller något,kommer inte riktigt ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Nej. Men vår lärare har lagt in en balletlektion om ett par veckor.. Värst vad glad man blev av att höra det då. Men vafan, jag ska äga dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Åh man ! alla elever på bänken suckar så att läraren nästan ramlar omkull när beskedet har anlänt till klassen att det blir dans på gympan. Och hälften av klassen är "sjuka" när det är dags. Dans är det värsta som finns , hålla reda på två saker samtidigt kan bara tjejer göra. Det är ju nästan bevisat om man kollar på när jag dansar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag har inte gjort det på högstadiet än, men jag dansar utanför skolan o så. Har dansat bugg flera gånger om det var det som var frågan, mest med äldre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 70+ pensionärer? "Comon Greta! Shake that ass!" Skämt åsido, jo jag har dansat lite på fritiden. Dansade modern stil förr, men la av för att det blev tråkigt som s*tan. Men vilken j*vla träning det var, man fick ju kondition som en atlet för f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 "Comon Greta! Shake that ass!" HA ! ja , det är humor det är humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) Hah.. Känner igen det där från outside enemy när vi får veta att vi ska dansa. Största sucken någonsin och en j*vla massa klagomål ^^' Men dans blir det.. gillar det verkligen inte.. :P Redigerat 24 Januari 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Vi har folkdans varje år från novemberlovet till jul avslutningen. Det är ganska skojigt, för på slutet får vi ha en lussefest och visa upp vår dans. Sedan så blir det lekar och annat skoj. Fridans till exempel. Rowyn: Vals äger bugg, det är mycket mysigare :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Dansar ej på skolan. Men är vädligt bra på att dansa Salsa (enligt min lärare i Salsa) som jag dansar på fritiden. Inte så mycket det senaste året dock. Först vågade jag inte dansa. Men efter ett tag så började jag och struntade i vad alla andra tyckte. Och det är kul att kunna dansa! EDIT : STAVFEL Redigerat 26 Januari 2006 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 ASTRÅKIGTVi har typ en dansperiod och dansar danser som man f*n inte har hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.