MORAD Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 jag är nöjd med g änu nöjdare med vg mycket nöjd ska jag säja mvg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag har uppfattat det så här: IG: Läraren är skojig (läraren skämtar) G: Du har gjort bort dig VG: Bra, men kunde blivit bättre. MVG: Det går mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ett G för mig betyder att jag inte är så nöjd men att det är "sådär". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ett G för mig är medelmåttligt :) Går inte beskriva bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Om man får G så borde man anstränga sig bättre. Men i vissa ämnen som jag är urdålig och hatar förväntar jag mig inte mer än G. Dessa ämnen är hemkunskap, musik och bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ett G för mig är ganska dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 G = Godkänt. Då har man ju fått godkänt så då är det väl helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Vad betyder ett G för er? Är det bra eller dåligt? Jag skulle inte stå ut med mer än 3 G. G betyder godkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag får VG eller MVG på de mesta proven så ett G gillar jag inte att få men jag blir inte arg om jag får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ett G är ett godkänt.´Det översätter jag med ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag nöjer mig med G i de flesta ämnena förutom engelska där jag ska ha ett MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag nöjer med aldrig med ett G . Mitt mål är alltid MVG. Sedan om jag faktiskt får det är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.