mohammed Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 kan man flyga flyg plan i gta vice city utan att göra något updrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Nej det kan man inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 kan man flyga flyg plan i gta vice city utan att göra något updrag? Nej, du måste klara ett speciellt uppdrag. Observera att du har skrivit tråden I fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 T.ex. kan du flyga plan efter att ha köpt filmstudion. Då står det en Dodo(stavning) utanför bryggan vid bron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ingen-reklam-tack Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 tyver nej har klarat vaenda uppdragmenn helikopter 2 sorters :blink: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 tyver nej har klarat vaenda uppdragmenn helikopter 2 sorters :blink: :cool: Oj vad imponerande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 NEJ MAN KAN INTE BARA PÅ UPDRAG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Du måste köpa filmstudion och klara uppdrag där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 du kan säkert fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ja det kan du!!! Först ska du bara köpa filmstudion som ligger på den övre mellersta ön. Sedan ska du klara alla uppdrag där t.o.m uppdraget "dildo dodo" (väldigt lustigt namn på ett uppdrag tycker jag). Efter att du klarat det så ska du gå mot den stora lastbilen som ligger i bottre vänstra hörnet sett från när man står vid ingången och tittar in i filmstudion. Gå sedan mot hörnet så kommer du se en öppning i väggen. gå in där så kommer du ut på en brygga och vid sidan im den lilla bryckan står flygplanet. Och nu kan du flyga flygplan när du vill och vart du vill i VC. Jag har klarat spelet för länge sedan så ni kan alltid fråga mig om problem i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ja det kan du!!! Först ska du bara köpa filmstudion som ligger på den övre mellersta ön. Sedan ska du klara alla uppdrag där t.o.m uppdraget "dildo dodo" (väldigt lustigt namn på ett uppdrag tycker jag). Efter att du klarat det så ska du gå mot den stora lastbilen som ligger i bottre vänstra hörnet sett från när man står vid ingången och tittar in i filmstudion. Gå sedan mot hörnet så kommer du se en öppning i väggen. gå in där så kommer du ut på en brygga och vid sidan im den lilla bryckan står flygplanet. Och nu kan du flyga flygplan när du vill och vart du vill i VC. Jag har klarat spelet för länge sedan så ni kan alltid fråga mig om problem i spelet. Bra tips. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg