Gäst QuikSilver Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag har skickat in flera speltips men jag får aldrig svar, jag har skickat flera gånger i typ 2 veckor..Vad ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jag har samma problem men det med både tips och fusk och då fick jag bara in en ett tips!!!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 spel som finns hos webbhallen.se läggs in, andra spel kan vi inte vara säkra på om de finns eller är påhittade så däför tas bara spel som de säljer in. självklart behöver de inte finnas på lager eller något sådant, bara så vi ser att de finns i sortimentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Skämtar du med mej? >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 tyvärr inte. du kan ju höra med admin om det går att ändra reglerna, det är han som lägger in spelen som folk tipsar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 tyvärr inte. du kan ju höra med admin om det går att ändra reglerna, det är han som lägger in spelen som folk tipsar om. haha vad konstigt, tar ni bara in dom som finns hos webbhallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag har läst ett fusk på fusk.se och jag la in det här och det kom inte fram :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Webhallen? De har ju inte gamlare spel. T. ex. har de inte Digimon World 4 på Xbox och så. Titta hos Kelkoo och Pricerunner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 håller med.. men hur kommer det sig att det finns NES spel och tips.. hur kom dom dit, för webhallen har vell knappast NES spel..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Kolla på cheatplanet dom har massa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Det är ju en fusk site.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.