Mezox Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Tjejer, teknik, vetenskap. Jag är en liten vetenskaps nörd........ Samma här, men lägg till: Fantasi, myter, sagor, historier och att skriva de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 musik,dator,spel,tjejer,sport och film!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Musik, livet vore inget utan sköna toner. Film, där får man drömma sig bort lite, härligt. Tjejer, vad skulle man annars springa och titta på? Vänner, vad vore man utan dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 spel,kompisar, X-channel(en serie som jag och två kompisar har), läsa m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 -Skateboard -Musik -Tv-spel -Dator Det är väl mina intressen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag är intresserad av Filmer, böcker, spel, Internet, att ria flaggor, lyssna på musik och att spela minigolf. Det var nog allt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Radiostyrt, Ångkraft, Rammstein, Svankmajer, Lakritsrot... osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.