Gäst Elite Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ärligt talat så ser jag inte fram mot nåt spel ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag ser fram emot något nytt Command & Conquer spel snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag ser fram emot något nytt Command & Conquer spel snart. det ska komma ut ett väldigt snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Måhända kanske ett nytt snitsigt Strategi eller WWII shooter. Ett spel som varar länge och som man verkligen kan törsta sig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 jag längtar efter Guild Wars "Factions" och Elder scrolls IV Oblivion (har förhandsbokat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag ser fram emot något nytt Command & Conquer spel snart. Det visste jag inte :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag ser fram emot Slaget om midgård och Empire at war :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2015 WarCraft 4 hade definitivt varit suveränt om det kom. Tills jag bytte till Mac så körde jag WarCraft 3 till och från med rätt långa mellanrum. Men nu fungerar det tyvärr inte alls på Mac :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2015 Don't Starve Together Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2015 Att League Of Legends lägs ned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.