Gäst Andreasswf Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag höll på mycket med pokemon och la ner alla pengar på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 passar inte så bra i detta forum... flyttar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Pokemon kort? Var absolut något jag var tvungen att samla på. 15:- för fem kort var det då på min tid. Nu är det väl 50:- va? Men annars så spelade jag faktiskt kula då jag var 9-10 år. Var en trend i skolan och ja. Det var jäkligt skoj. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 i min skola med... fast vissa gick runt o snodde andras kulor.... -BUÄÄÄÄHH!!!! så den stängde ner både kulor, och goggos och såna där aliens lr va dem nu heter oxå... alla fick astråkigt och tog med sej gameboy till skolan haha, sen stängde dem av det med, så kom dem med samlarkort, sen stängde dem av de med, till sist blev de inget mer, eftersom skolan skaffade nya basket-korgar, och fotbollsmål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Pokemonkort, men jag köpte aldrig det själv. Först fick jag ett kort från en i skolan, Robin heter han. Det var en Machop, tror jag. Sedan bytte jag med en annan så att han fick Machopen och jag fick två andra kort. Så fortsatte det så, och Vips! Jag hade 50 kort.,... =) Efter det fick jag Pokémonkort på Julafton och på min födelsedag av mina föräldrar... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Pokémon Mario och sånt Nintendo-skit. Nu hänger jag hellre med Star Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Spelade olika spel på olika Nintendomaskiner och blev slagen av min bror. Ibland kunde jag utrusta en actionmangubbe med lekrummets grovaste maskingevär och sen leka lite stridssoldat i köket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 MeM: Självklart... Tog med dem ut i sandlådan också. (Polarn och jag lekte med våra action figurer överallt. Efter att ha utforskat hela mitt hus och hans bestämde vi oss för att leka ute med dem. Då fann jag det dåligt eftersom hälften av alla smågrejer jag hade försvann. ^^' Jag saknar dem. *Snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 jag höll på med pokemon men köpte aldrig men det var två tvillingar som ville möta mig och jag ägde dem hela dems bunt va slut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Pokémon var nog en av mina största intressen när jag var mindre. Köpte ganska många kort. Fast jag spelade mycket gameboy color också :P Och så klart goggos! Redigerat 31 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 sen lürde man sig att pwndmon suger =) XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 nintendo 64 och pokémon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.