Ogri Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Skrivet 23 Januari 2006 på sista banan då ere så här att man möter fyra stycken armeer och man har ingen kompis kan nån hjälpa mig?
Gäst Beldur Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 Kommer inte ihåg hur man gör. Ne, men vet du då ska du inte skriva! <_<
Hajen Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Skrivet 27 Januari 2006 Jag säjer bara en sak "fuska". Sätt in "Whosyourdaddy" fusket i chatfönstret, det gör så att alla dina gubbar och byggnader blir odödliga. Om du tyckte det var skoj så kan du väll ändå när du är i farten skriva "greedisgood 999999" i chat fönstret, då får du max med guld och trä. Om du inte vet så tar man upp chatfönstret genom att trycka på "enter" knappen på ditt tangentbord under spelets gång.
Flagg Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Wow3? Har World of Warcraft 3 kommit redan? :P
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 du ska hjälp human sända typ hälften spara lite i hemma basen försök o hålla human i ty 15 min sen försök hålla orcerna i 15 min sen 10 min i din egen bas jag klarade det så
Scones Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Jag säjer bara en sak "fuska". Sätt in "Whosyourdaddy" fusket i chatfönstret, det gör så att alla dina gubbar och byggnader blir odödliga. Om du tyckte det var skoj så kan du väll ändå när du är i farten skriva "greedisgood 999999" i chat fönstret, då får du max med guld och trä. Om du inte vet så tar man upp chatfönstret genom att trycka på "enter" knappen på ditt tangentbord under spelets gång. Om man gör som Hajen föreslår, så har du tappat hela nöjjet med spelet. Ingen utmaning över huvud taget. Testa dig istället fram, tänk efter vad som gick fel förra gången och försök förbättra det till nästa gång. Du kommer att ha mycket roligare så.
Rekommendera inlägg