PCH Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Någon som kan ge lite tips hur man får folk att trycka på en extra länk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Någon som kan ge lite tips hur man får folk att trycka på en extra länk ? Skicka till folk på MSN, på First class, olika hemsidor(inte spamma, skicka meddelanden), och andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Det lättaste är det jag och Salzalada gjorde, skriv till folk på lunar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 jag har fått en varning från LunarCrew... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 jag har fått en varning från LunarCrew... :( Vad gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Skrev reklam om sin länk på lunar. det är inget konstigt att han vart varnad, admin hade varnat här också om man gjort reklam för nån annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 extralänken är till för att vi ska få nya medlemmar här på sidan, varför då spamma ner lunarstorm? :P hur många där tror ni vill bli medlemmar på ett flottigt spelforum? :/ . dom kanske blir medlemmar, men inte vill jag ha fjortisar här.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 extralänken är till för att vi ska få nya medlemmar här på sidan, varför då spamma ner lunarstorm? :P hur många där tror ni vill bli medlemmar på ett flottigt spelforum? :/ . dom kanske blir medlemmar, men inte vill jag ha fjortisar här.. ^^ Rätt, det kommer t. ex. sånna som spammar ner allmänt forumet och tror det är Lunar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 extralänken är till för att vi ska få nya medlemmar här på sidan, varför då spamma ner lunarstorm? :P hur många där tror ni vill bli medlemmar på ett flottigt spelforum? :/ . dom kanske blir medlemmar, men inte vill jag ha fjortisar här.. ^^ Vad tror du vi har mods & varningar till? ;) Jepp. Låsa, varna, stänga av. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 # 21, då är det väl lika bra att inte få hit dom från en första början? så ni tjockismoderatorer inte behöver anstränga er såmycket, och dels för att det bara är trist att ha låsta spamtrådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 # 21, då är det väl lika bra att inte få hit dom från en första början? så ni tjockismoderatorer inte behöver anstränga er såmycket, och dels för att det bara är trist att ha låsta spamtrådar. Man kan aldrig veta om det är en elitchattare eller ej...Inte från första början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 exakt... först kanske den personen inte tänkt att skriva mycket... men det kan hända saker, gjorde det för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.