Scones Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Mars, Snickers, Twix, Marabou i alla dess former (mintkrokant e underbaar), Lion, After Eight.. ALL Choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 cocos och mint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Twix,Kexchoklad å Marabou! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Gillar typ allt som har med choklad att göra. För att vara exakt så är det typ den enda sortens godis jag gillar. Tyvärr tål jag inte nötter(åtminstånde inte dom flesta sorterna) fast ibland kan jag äta sånt endå. Ta t.ex Toblerone. I den ska det finnas jättemycket nougat men jag har ätit det ändå utan att få utslag. Ganska ofta brukar det stå ''kan innehålla spår av nötter''. Nåja, jag älskar choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag älskar Choklad och brukar äta det varje helg i princip. Jag gillar väldigt många olika chokladsorter med som Bounty, Marbou. Men mitt favoritchoklad är Twix och jag har länge gillat Twix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Bounty är gott, men inte efter fem tuggor. Då smakar det skit och man bör vänta minst 3 timmar tills nästa gång man äter bounty. Annars äger Sorechy celými Sorechmi! (förresten den där R i Sorechy har "uppochnedvänd tak" som man tyvärr inte kan göra på svenska tangentbord. typ -----> ^ <----- fast upp och ned vänt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Suuklah ^^ Marabou, mars, snickers.. Attans, blev sugen på choklad nu >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag gillar Twix, Snickers, Mars, Japp, Marabou mjölkchoklad m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag gilar många sorters choklad men till favoriterna hör: Twix, Mars, Snickers, All sorts Marabou och Bounty. Maltesers är också ganska goda fast jag har inte ätit det så många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Lion - Så good, favorit sedan 96 ^^ Och Geisha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Geisha har en underbar smak slår nästa Twix. *Dreglar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Marabou och Tofife (stavning) och Riesen äger! Men Marabou e bäst ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.