seppy3 Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) Det är jag som är Fusion och jag undrar hur jag kom in i hans konto??? Jag hade loggat ut från Fuska.se och besökte andra hemsidor..och nu är jag inloggad som seppy3... :blink: ...efetrsom jag blev varnad och är spärrad tills den sjätte Febriari...och en sak till:varför ändras skalen hela tiden,utan att jag har ändrat den själv??? Snälla ge mig inte en varning till eftersom jag vet inte hur jag kom in i denna konto...hoppas att admin eller någon moderator kan svara på detta :( Redigerat 31 Januari 2006 av seppy3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 vad?! hur menar du? att du kom in på fel account eller att du gjorde en ny elelr vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Använd inte Google Web Accelerator för då sparas era lösenord hos Google och vem som helst kan logga in på alla sidor ni har loggat in på och sedan inte loggat ut från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 vad?! hur menar du? att du kom in på fel account eller att du gjorde en ny elelr vad? Ursäkta för det här,men jag ska bara förklara det för nico:Jag var utloggad från Fuska.se,men sen när jag besöker sidan,blir jag automatiskt inloggad i någon annans konto.Ganska störande faktiskt! EDIT:Ifall han nu förstod vad admin menade,då är det bara att låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Det här börjar bli jobbigt! Jag har blivit "inloggad" som Spirit_Link och actrosjb innom loppet av 3 timmar! Och till påköpet så blir mitt sparade lösenord ändrat till det lösenordet som den personen som jag råkat komma in med. SUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Hur vet man om man har på den där skiten? Och hur slår man av det om man har på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Använd inte Google Web Accelerator för då sparas era lösenord hos Google och vem som helst kan logga in på alla sidor ni har loggat in på och sedan inte loggat ut från. Öhh, har en fråga, vad är Google Web Accelerator för något? Vet vad Google e för något men inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Använd inte Google Web Accelerator för då sparas era lösenord hos Google och vem som helst kan logga in på alla sidor ni har loggat in på och sedan inte loggat ut från. Det är ett rprogram som sparar ditt lösenord.Om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Escaflowne,jag vet det är sjukt störande,jag har blivit inloggad som klas-emil eller något,Hackr,Old_man med många mera. Jag använde inte heller Goggle för att detta ska hända,utan jag loggade ut som Fusion,besökte andra sidor och kom åter tillbaks till Fuska.se och vips så var automatiskt inloggad i någon annans konto,väldigt irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 shit... hur kan det gå till... får kolla upp cookies eller nåt... prova att rensa dessa i väntan på en bättre lösning... kan ju funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Ska man göra det här på en gång,alltså här i sidan där det står töm cookies eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Men det är väl inte bra att det blir såhär? Tänk, det kan väl finnas nån som automatisk loggas in på ens användare och sedan skriver elaka saker så att personer tror att det är den som egentligen är användaren som skriver det fast det inte e han/hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.