Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Ragnarok Online en hel del. Försöker komma till Level 40 så jag äntligen kan bli en Knight. Rida på stora fula kycklingar och slåss vilt med svärd. Usch så skoj. Men jag har även haft nöjet att skriva lite om Kärnfusion och Politik. Riktigt skoj. Redigerat 25 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Just nu brukar jag mest spela Forza Motorsport eller spela NHL 06 mot mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag kollar väldigt mycket på OS men som många kanske känner till så är det snart slut. Jag surfar för övrigt mycket på Fuska.se och spelar onlinespel och pratar i forumet. Jag har även börjat läsa vidare på min bok spelkortsmysteriet. Boken är skriven Jostein Gaardner som bland annat har fått Norges kritikerpris och kulturdepartements litterära pris för boken spelkortmysteriet. Jag tycker boken är jättespännande att läsa. Annars har jag inte gjort så mycket den senaste tiden förutom att kolla lite på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ja lyssnar mest på musik nu för tiden, men efter min födelsedag kommer ja ägna min tid åt att spela gittar :gitarr: *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 sufat in på internet och spelat fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Typ photoshop, fotboll och innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Just nu är det MYCKET musik och film. Skolan går dessväre inget vidare.. Känns mycket dåligt på den fronten just nu. Blir även en hel del tid att läka sår. Har mycket psyskisksmärta, och mår rent ut sagt förjävligt. Hoppas på en snar förbättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det är mycket läxor den här veckan eftersom jag har varit sjuk några dagar har jag extra mycket att göra. Så jag har mest pluggat i dag, men givetvis har jag kollat lite på tv och relaxat. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Just nu har jag ganska mycket läxor som jag måste läsa på men ibland så orkar man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 För min del är det då mest musik och tv-spel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Just nu är det MYCKET musik och film. Skolan går dessväre inget vidare.. Känns mycket dåligt på den fronten just nu. Blir även en hel del tid att läka sår. Har mycket psyskisksmärta, och mår rent ut sagt förjävligt. Hoppas på en snar förbättring. En diskussion med mig & Kanji kanske kan få dig på bättre humör kanske? :) Själv har man också svårt med skolan. En hel del jobb och snart nalkas de första Nationella Provet i Engelska. Hoppas det går bra iaf. Men det är som sagt läxor jag håller på med nu, trots att det är lov. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Just nu skriver jag mycket på en bok jag har börjat med, den handlar om fantasy. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.