sparris Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 hur gör man för att få fler event match... Jag har bara 30... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Du måste få mewtwo och Mr game and watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag har fått 300 troféer men det finns några troféer som man bara kan få genom att göra nåt! (jag har t ex sett att man kan få master hand figting frames och mew i trofée) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 när du har samlat 1001 coins så får du en trofeé kommer ej ihåg vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 crazy hand ska man ta för ftersom han är "crazy" (jag vet.. det var torrt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Kan man få någon trofe´när man typ har klarat 10000 matcher..... eller vid 100000 matcher.... någon som har kommit så långt? Jag har 30000 machter ungefär. Jag har Yoshi och Mario trofeén men hur jag fick den vet jag ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 finns samus unmaskt? har sett på intenet någonstans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 finns samus unmaskt? har sett på intenet någonstans vet ej men jag har sett den också och så finns det mario som rider på yoshi och så finns det en grön slemig sak också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) finns samus unmaskt? har sett på intenet någonstans vet ej men jag har sett den också och så finns det mario som rider på yoshi och så finns det en grön slemig sak också Dom finns på www.detstar.com :D Redigerat 6 Mars 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) :angry: det är omöjligt att få master hand det går ju inte klara av very hard med kirby :.. Det är en fejk det går inte få honom Redigerat 6 Mars 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) (Nyllet @ 06/03-2004 16:27:08) :angry: det är omöjligt att få master hand det går ju inte klara av very hard med kirby :.. Det är en fejk det går inte få honom Godmorgon... :P Redigerat 7 Mars 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Man kan ju inte få Händerna :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg