Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 den tar balle på honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Tänkte om jag attackerar Master hand då DÖDAR CRAYZE HAND MIG MED BARA TYp 7 SLAG som en Hckey Pukk 8) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tyckte också att det var jättesvårt, men ta Ganondorf och tryck upp+B så att han sparkar. Jag tror att det kan funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 http://membres.lycos.fr/smashmasters/1pmode/classic/handdodo.jpg hur klaraar jag Master hand o Crayze Hand !! :evil: Jag var GANONDORF och slåg ut dom på FÖRSTA GÅNGEN DET ÄR SANT GÖR BARA SOM JAG VA GANONDORF OCH GÖR UPPÅT TAKEN HELA TIDEN ALTSÅ A+UPP DÅ DÖR DOM GANSKA FORT ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Använd Ganondorf då blir det lättast tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 DET ÄR OMÖJLIGT :cry: hade bara 1 hp kvar på Crayze hand o mina 300% skadda så flög jag ut :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det verkar som du är rätt kass på det... Ja, alla andra klarar det ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ööh .. Ska du säga .. dom som jag möter är ju för faaaaaan på Very Hard ! :evil: så snakka imnget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det verkar som du är rätt kass på det... Ja, alla andra klarar det ju. alla här e väll typ Nintendo-Freak... och han kanske ett en vanlig (normal hehe) sintendo spelare :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Inte för avbryta ämnet men vet nån vart man kan hitta en Zelda TWW GUIDE på internet .. :oops: .. Men iaf det e jö omöjligt jag gör UPP + A attacken o den tar 20 hp o dons tar 60 varje slag:angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ta den högra handen först... den som man möter i classic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matand Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Lyssna på Jonte The Winner, det var hursom helst så jag klarade dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg