27Caramele Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jag hatar när man går in på t.e.x.''favorit spel'' då kommer jag inte ihåg om jag svarat på den.finns det inte något man kan kolla på så man ser om man svarat eller inte??? :( väldigt tacksam för svar!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jodå. efter titeln står det en siffra, det är antal svar på ämnet. klickar man på den siffran kommer det upp en lista på alla som postat i den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Är det bara jag som ser den lilla vita markeringen på ikonen längst till vänster i forumskategorierna som vias att man skrivit i tråden? Det är som en liten vit hake i hörnet på den blå/röda ikonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 aha det är DET som den är till för... tack för att du öppnade mina ögon du store paj med ett e framför (är på fredagshumör om någon undrar...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 aha det är DET som den är till för... tack för att du öppnade mina ögon du store paj med ett e framför (är på fredagshumör om någon undrar...) Felstavat: paaj (med två a) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.