Ogri Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 på träningen det gjorde as ont :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 kommer int ihåg riktigt men min kompis störtbölade när jag sköt ett slagskott med puck på han ej med flit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag har inte gråtit nu på ett par dagar och det känns skönt. Men vänta! Det stämmer inte, jag grät när jag skulle gå upp i dag. Det var på grund av tröttheten inte för att jag var ledsen eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Senast jag grät var när min flickvän gjort slut och var elak mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Gråter nästan aldrig men när jag föddes så grät jag Kommer tydligt ihåg när jag föddes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Gråter nästan aldrig men när jag föddes så grät jag Kommer tydligt ihåg när jag föddes haha, du måste ha bra minne :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 på morfars begravning tror jag.det var en som spelade amazing graze på trumpet och det var så j*vla vackert asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det var ett bra tag sen jag grät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag grät väl ordentligt för några dagar sen när min tjej gjorde slut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Har inte gråtit på länge nu... Senast tror jag var när min hund dog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Senaste jag grät vad jag mins var när jag fick reda på att min mamma hade kansker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.