Shaddy Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 I somras då min katt ramlade sex våningar. Åh nej! Stackars katt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 I somras då min katt ramlade sex våningar. Jo, då var det synd om stackarn. Men nu ligger han här i min säng och spinner. Han mår finfint, jag ska hälsa honom ifrån dig. mjau Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 jag grät när min morfar dog och det var 2 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 jag grät när min morfar dog och det var 2 år sen. Det är så hemskt när ens morfar dör, jag grät också då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag tror det var flera år sen jag grät av att jag gjorde illa mej :blink: men om jag nu håller på att börja gråta av smärta så börjasr jag skratta :P Funkar jämt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 jag höll nästan på att gråta när jag fick reda på vad tjejen jag är förälskad i hade gjort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) Senaste gången jag grät var när jag läste Kristis inlägg efter det att Shawn Noel tagit självmord. Kristi är Shawn Noels mamma. Så j*vla sorgligt. Och till ackompanjang av Vildsvin - Saga Utan Lyckligt Slut, om en tjej som begår självmord. EDIT: Det var i Onsdags Redigerat 11 December 2006 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 jag höll nästan på att gråta när jag fick reda på vad tjejen jag är förälskad i hade gjort :( Vad hade hon gjort för nåt? Senaste gången jag grät ... hmm. Det jag kan inte riktigt komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Senaste gången jag grät var i Torsdags när jag skulle åka hem från sjukhuset, nyopererad. Jag hade spytt ungefär 7 ggr redan och när vi skulle åka hem kände jag att jag mådde illa igen så vi stannade bilen... Jag spydde blod/kräk oavbrytet i ungefär 10 sec och hela tiden fullständigt pissa de blod från näsan, då grät jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Senaste gången jag grät var i Torsdags när jag skulle åka hem från sjukhuset, nyopererad. Jag hade spytt ungefär 7 ggr redan och när vi skulle åka hem kände jag att jag mådde illa igen så vi stannade bilen... Jag spydde blod/kräk oavbrytet i ungefär 10 sec och hela tiden fullständigt pissa de blod från näsan, då grät jag... o fy f*n det vill man ju inte vara med om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Alltså Pokemon har alltid något Magiskt/Sorgligt på slutet av filmerna. Jag fick tårar också vid första Pokemondelen. Ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 kommer inte ihåg när jag grät senast :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.