Trasheye Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 någon vecka sedan :o.. gråter endast när det blir problem med flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag grät typ för 3 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag minns inte när jag grät senast men jag är en av dom som inte gråter av fysisk smärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 När jag fick ett hårstrå i ögat :unsure: ( 1,5 år sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Måste ha varit för 2 år sedan då min flickvän och jag bråkade. Sedan kan man ju ha varit tårögd ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Igår natt när jag skulle sova, jag måste ha skadat ett revben eller nåt som ligger och trycker på lungan, så det gör ont så in i h-e när jag andas djupt, skrattar hostar eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Senast jag grät mycket minns jag inte. Har gjort massa galna grejor som jag inte gråtit för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Jag grät när jag fick en minne igenom benet xD Det var idrott i skogen och det var en lek där man typ skulle jag varandra. ett lag mot ett annat. Jag föll ner från 1 meters kulle och fick den igenom benet. Jag fick lite för mycket andrenalin tror jag för jag drog ut pinnen ur benet och sprang halta ända tills leken var slut. Då sprang jag med ett totalt blodigt ben till samlings platsen. Alla mina klass kompisar sprang till läraren. När läraren kom så frågade han vad har hänt och han tror jag är den som inte klarar något så jag sa lungt "vadårå?". Då skrattade alla. Jag gick långsamt in till dushen och dusha av mig och bytte om utanför den blodiga dushen xD. Så var det den senaste gången jag grät. Gången innan det så lekte jag med min hund. Min hund fick tag i ett snöre som han linda runt mitt med och precis innan jag han dra ut benet ur repet så sprang hunden (jakt hund) iväg med snöret i munnen och drog allt vad han hade så jag fick 1cm djupt sår runt hela benet. Snöret var ju fast kladdat i såret för jag hade shorts så jag fick rycka bort det och det var inte skönt ska ni veta. Sen när jag fick göra rent det så svimmade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag grät typ för... 2 månader sen ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Det var när jag lekte med min bror under julafton, jag sprang lite för snabbt och tänkte mig inte för. Jag sprang rakt in i en dörr! Då grät jag lite, men det gick över snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Mycket längesen jag grät senast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 grät som mest när min mamma dog :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.