Eric_H Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ajjj!!! Det måste gjort ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag gråter aldrig. Alla gråter eller har gråtit i sitt liv, du är inget undantag. Du kan lika gärna berätta när du senast grät. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Alla har gråtit. Det finns ingen som kan undgå det. Jag minns inte när det var senast. Jag tror det var för typ lite mindre än en vecka sen. Mamma och Pappa var så himmla arga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Alla har gråtit. Det finns ingen som kan undgå det. Jag minns inte när det var senast. Jag tror det var för typ lite mindre än en vecka sen. Mamma och Pappa var så himmla arga. Ja man kan bli lite ledsen om dem är arga och skäller ut en, vet det av egen erfarenhet. Varför var dem arga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ajjj!!! Det måste gjort ont! Det gjorde faktiskt inte så ont. Jag såg bara att det var håll på byxorna och tittade om jag hade ett sår och då var det ett sår där :oDet var av bedövnings sprutorna några tårar kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Gråter ganska ofta, men inte mycket, eller ibland så kan det bli ganska mycket. Till exempel om nån slår till mig kan jag börja gråta, inte för att det gör ont utan mer för att jag blir förolämpad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag gråter aldrig. Det var så länge sen att jag inte kommer ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag gråter aldrig. Okey. Det är ett bra att du inte kommer i håg det. Om man bara själv kunde ha den turen att man nästan aldrig gråter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Nog var det ett tag sen allt. Har väldigt svårt att börja gråta, vilket får vissa att tro att jag är okänslig. Tex, när en av mina bästa tjejvänner blev misshandlad och tillslut fick fosterfamilj och skulle flytta, då stod alla och grät.. Men ja kunde liksom inte gråta, fast jag igentligen bara ville göra det.. Ja kände mig bara dum. Så..3-4 år sen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag har hört någonstans att det e bra att gråta, nyttigt eller något. Kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Minns inte. Var typ 1 gång när jag inte kunde andas och fick jätteont ;) Redigerat 5 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ja, man lättar ju på känslorna när man gråter.. Det känns alltid bra efter att man har gråtit.. Så jag kommer ihåg det iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.