Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag har hört någonstans att det e bra att gråta, nyttigt eller något. Kommer inte riktigt ihåg. Jag har läst någonting som handlade om att det är bra att gråta. Men tyvärr minns jag inte varför. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Varför skulle det vara bra att gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) För att få ut sig sorgen. Gråta är tråkigt att göra men man mår faktiskt en aning bättre än att hålla inne sorgen och inte gråta alls. Men det beror kanske på vad man gråter för? Gråter man av sorg så är det hemskt. Gråter man av lycka? Man har fått en grej man önskat sig, man skrattar åt ett skämt osv. Det finns så många saker man gråter för. Många vet inte varför. Redigerat 5 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Brukar böla när man cyklar och får en insekt i ögat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 ja det är ju hemskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Min kusin kan börja gråta ibland, men när en sjuåring är ett svin måste man ta i hårdhandskarna ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) tss haha rally ;P du ska se min lillasyrra på 9 år... fy f*n vilken käft hon har ;) Redigerat 6 Februari 2006 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Har inte gråtit på "riktigt" på väldigt länge. Har nästan alltid varit mycket resistant mot smärta, så det blir inte så mycke tårar för min del. Senaste gången jag grät var inte för att jag var ledsen utan för att jag var trött. Hade inte sovit rejält på flera dagar och det började bara rinna ur ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag är väldigt grinig kan jag säga. Däremot så är jag ingen klenis,,. Jag tror jag grät för 3 veckor sedan när jag fick en basketboll i huvudet efter kört "Terminator" på våran lilla basketplan. Om ni undrar vad Terminator är fråga bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 ok, vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 När min hund dog. :( Saknar honom så j*vla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Minns inte när jag grät sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.