Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.

isMaNnen

Rekommendera inlägg

• Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är ju massa araber och muslimer eller vem dem nu är. Och dem bråkar om att en dansk tidning har stoppa ut nå sjuka bilder på nån av dems "ledare".

Vad tycker ni om att araberna blir så arga?

Själv tycker jag de är jävligt löjligt!!

För d e ju bara några dumma teckningar, det borde inte finnas några religoner, då skulle vi slippa allt krig. Islam e den mest korkade religonen som nånsin skapats! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju massa araber och muslimer eller vem dem nu är. Och dem bråkar om att en dansk tidning har stoppa ut nå sjuka bilder på nån av dems "ledare".

Vad tycker ni om att araberna blir så arga?

Själv tycker jag de är jävligt löjligt!!

Så du tror att det bara är Islam som är anledningarna till att krig skapas?

Isåfall, ifall man låter muslimerna vara, och inte blanda sig i deras religon, då tror jag inte att sånna gär grejer kommer att inträffa! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

ZeroX, jag tycker synd om dig.

Varför är den det? Är det deras problem att Jyllands-Posten ritar dem dära karrikatyrerna. Om dem vet att det finns många muslimer som tar till våld för sin Religion. Varför gör dem det värre då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att folk från andra sidan jorden har rätt att hoppa på Danmark för att de ritar ngt i deras tidningar, vad danskarna gör är deras ensak inte muslimernas borta i Irak. Men mycket av vad man hör så verkar det som muslimer tror att de kan styra vad som helst, passar det inte dem så börjar de bråka och döda och händer det ngt med dem så är det helt plötsligt väldigt synd om dem och alla ska tycka det. Men nu efter det här med Jyllands-Posten så är det inga som tycker synd om dem längre de får bara folk från andra länder att hata dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att folk från andra sidan jorden har rätt att hoppa på Danmark för att de ritar ngt i deras tidningar, vad danskarna gör är deras ensak inte muslimernas borta i Irak. Men mycket av vad man hör så verkar det som muslimer tror att de kan styra vad som helst, passar det inte dem så börjar de bråka och döda och händer det ngt med dem så är det helt plötsligt väldigt synd om dem och alla ska tycka det. Men nu efter det här med Jyllands-Posten så är det inga som tycker synd om dem längre de får bara folk från andra länder att hata dem.

Men att rita Muhammed-karykatyrer berör väl muslimer mer än alla andra?

Jag kanske inte blir upprörd av att någon ritat det men att det sprids först över Danmark, sen till vissa andra länder i europa, det blir man väl upprörd av.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det var Jyllands Postens plan att försöka få att muslimerna får ännu dåligare rykte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL tror du på det själv eller. :meddum:

Jag tror på det, har du problem?

Ämnet: Eftersom Jyllandsposten är ett kristet tidning så publicerades karikatyrerna.

Tror att den invandrarfientlige Danske Folkpartiet ( Tror att den heter så ) äger tidningen, så dem lät bilderna publiceras så att fler danskar ska rösta på dem, eftersom man anser att partiet kommer att vara hårdare mot muslimer och att man vill skydda landet genom att välja dem.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...