Guggo Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 sveriges ambassader uppeldade=Dåligt för sverige= svergies företag förlorar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Apoca:Jag håller inte på med sånt ingen i vårt familj dricker,så kom f*n inte med anklagelser om att du vet saker och jag varken röker eller vad du nu f*n sade! Så håll käften och respektera det! Jag har sett bilderna,och det var inget som var roligt med det. Du sa också att i Danmark är inte Islam huvud religonen,ja då borde dem väl inte heller bry sig om andra religoner! EDIT:Det där med håll käften var inget personlig påhopp! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Apoca:Jag håller inte på med sånt ingen i vårt familj dricker,så kom f*n inte med anklagelser om att du vet saker och jag varken röker eller vad du nu f*n sade! Så håll käften och respektera det! Jag har sett bilderna,och det var inget som var roligt med det. Du sa också att i Danmark är inte Islam huvud religonen,ja då borde dem väl inte heller bry sig om andra religoner! EDIT:Det där med håll käften var inget personlig påhopp! <_< dom kan ju inte bara bry sej om statsreligionen. alla är ju inte protestanter i danmark, hur skulle det se ut om man slutade och bry sej om alla som inte är protestanter. hur skulle det se ut då i danmark? tänk på det fusion Redigerat 6 Februari 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Apoca:Jag håller inte på med sånt ingen i vårt familj dricker,så kom f*n inte med anklagelser om att du vet saker och jag varken röker eller vad du nu f*n sade! Så håll käften och respektera det! Jag har sett bilderna,och det var inget som var roligt med det. Du sa också att i Danmark är inte Islam huvud religonen,ja då borde dem väl inte heller bry sig om andra religoner! EDIT:Det där med håll käften var inget personlig påhopp! <_< För det första så svarade jag på Apocas inlägg...och för det andra så syftade jag på majoriteten i Danmark,där många är protestanter... Redigerat 6 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 ok det kan jag gå med på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 ¨Jag läste i "The Times" och dom sa att Danmarks "Cartoons" "Nasty Move Denmark" var publicerat pâ framsidan. Men var har nâgra cartoons med Danmark att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Cartoons betyder serier. Och bilderna som jyllands posten publicerade, var en slags serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Uppmärksamheten på nyheterna har gått till överdrifter. Det här börjar nästan likna tsunamin. Jag orkar inte intressera mig för affären längre. Det förflutna kan ändå inte ändras så det finns ingen mening med att demonstrera. Hur orkar de bry sig om några teckningar i en dansk tidning? Redigerat 6 Februari 2006 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Detta handlar om ett tro och då bryr man sig såklart. Jomen visst,det som har hänt har hänt,vart vill du komma fram till? Man vill ju också göra så att detta inte upprepas,då gör man sånt för att få uppmärksamhet... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Jag önskar att jag kunde säga det till dem som gjorde bilden på Muhammed som att han vill att alt ska bombas. Om du säger att muslimer bombar för sin religion. Varför gör dem så då? Det är Jyllands postens ansvar att rätta till alt. De vet att muslimerna blir arga så trycker dem bilderna frivilligt. Så får dem skylla sig själva. Jag står för det jag säger. Redigerat 7 Februari 2006 av Puck0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag står ju på både sidorna,jo,Danmark har sagt förlåt(fasten det är Jyllands-Posten som ska göra det),muslimerna slutar inte,dessutom har Danmark en s.k tryckfrihet och yttrandefrihet.Men Jyllands-Posten behöver väl inte publicera bilder på Muhammed?Det är väl liiiiite överdrivet?De borde läsa om deras religion lite.Det är inte Danmarks fel att de blev såhär,utan Jyllands-Postens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Observera, att bilderna inte bara publicerats i Danmark, utan även, Norge, USA,Holland,Frankrike och Australien. Men jag fattar inte vad de vill ha ut av detta. Danmark har redan bett om ursäkt. S sedan så är de flesta muslimska länder väldigt otoleranta mot andra religioner. I iran är det olagligt att vara kristen. Sedan så finns det en massa nidbilder på Jesus och Gud som muslimer har gjort. Redigerat 8 Februari 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.