E4STMAN Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 vilka banor tycker du är bäst? själv tycker jag om cs_office och de_inferno. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Om du menar 1.6 så tycker jag Simpsons banan e skit kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 aim_crazyjump (och aim_map, aim_ak-colt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 aim_map, aim_map2, aim_crazyjump = Counter strike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 De_Simpsons De_Dust De_Dust2 De_DustyBleeky De_Mjolby6 De_Dust2002 Mini_Dust Fy_Pool_Day Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag körde sourse hos en kompis och vi körde en glas bana finns dom till 1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nope typ aim_crazyjump, de_mjolby6 och de_rats_final :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 De_Dust2 Simpsons Fy_Pool_Day de_rats_final och De_dust Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jag körde sourse hos en kompis och vi körde en glas bana finns dom till 1.6? Är det den man ramlar ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Aim_crazyjump & cs_mario_b2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Beroro på hur många man spelar. Om man bara spelar 4 så är Aimbanonra välödigt bra, men annars de_dust, de_dust2 och de_aztec. [EDIT] Finns asmånga "buggar" på aim_crazyjump, så den är ganska tråkig. Redigerat 12 Februari 2006 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Olika beroende på vilket CS jag lirar. Counter-Strike: Source: fy_iceworld , de_dust2 Counter-Strike 1.6 - inget för det är tråkigt Counter-Strike: CZ - fy_simpsons , de_dust2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg