Shaddy Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad är det mest smärtsammaste/sorgligaste ni råkat ut för? Själv kan jag inte sätta fingret på något extra speciellt plågsamt minne, men jag har varit med om ett par incidenter. En gång slog jag skallen i tröskeln till badrummet, och ett flertal andra gånger har jag varit med om olyckliga inslag. Har aldrig varit med om nåt riktigt sorgligt dock. : wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag har varit med om tre saker som varit livshotande för mitt liv (dock var jag inte gammal nog att minnas det). 1. Min pappa hade precis gjort kaffe som var brännhett, jag var ett år, och dum som jag var tog jag koppen och tömde innehållet över mig. Jag har kvar brännmärken efter det. 2. Jag var också ett år, och vi var i vår sommarstuga. Det var tidigt på morgonen och min mamma hade tagit bilen till jobbet. Det spöregande ute, så när min pappa skulle bära mig och min fyra år äldre bror från sovstugan till storstugan så sprang han, halkade och tappade mitt huvud mot en sten. 3. Vi var återigen i vår sommarstuga nåt år efter. Jag står på en brygga vid sjön som ligger där, och råkar trilla i. Jag bottnade inte och eftersom jag bara var 2 år kunde jag heller inte simma. Dock så var min bror närvarande och drog upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 När min pappa dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 När min pappa dog SKULLE DU INTE LÄMMNA DETTA FORUM???? back to topic: måste varit hemskt!!! själv minns jag när min tand DROG sönder miin läpp!!! inte lite ont det gjorde... mer om det kan ni läsa HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 När min mammas farbror dog dagen före midsommar. Och det stod att han hade ramlat ner för en trappa i vännerborg-tidningen fast det inte var det utan något annat :( och att man fick reda på det på midsommarafton :( det var riktigt jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 När jag hängde mig i ribban på ett mål och det ramlade på min arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 ahhaha samma har nästan hänt mej... dunkade och hängde kvar på en basketmatch en gång, så pajjades korgen haha, fast de va tur att ja inte behövde betala ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 När jag klättrade i ett träd och tog tag i en gren för att komma upp, så sprack den och jag ramlade med fötterna först, dock så hamnade foten totalt snett när den nuddade marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 När jag nästan bröt nacken när jag hoppa i ett skit fett big-jump hopp(med slalom skidor) fast jag fick "bara" nåra sprikor fast det gjorde ont i flera dar ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Humm... Jag kan dock inte jämföra med er själva om att det vara den mest smärtsammaste men jag har en gång skurit mig själv med en slö morakniv under träslöjden. Tittade lite upp i taket och vips, vänstra tummen hängde och dinglade lite livlöst och blod sprutade. Var inte någon särskilt trevlig scen. Mycket blod kom jag ihåg. ;) Men det var första gången jag fick sy och jag rent av grät i 24 timmar efter den händelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Första gången man är olyckligt kär? Jävligt smärtsamt. Nej det värsta var nog när jag råkade trilla på en "bastugrill" brännskador på rumpan var det ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Min är nog när jag var på min prao plats o jag skar av en del av min tumme.. Det var förjävligt i flera dar, så jag vet hur det känns, Rowyn. Fast ännu värre för min del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.