Hoppa till innehåll

Era Mest Smärtsammaste Minnen


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Supper Mario:Hur dog din pappa?? :(

 

Ämnet:Det finns många otäcka minnen som t.ex när min morfar,mormor och farmor dog..fast jag var yngre då...har mist min morbror också,fast jag var inte född när han dog.. :(

Sen finns det mindre otäcka saker som har hänt som t.ex att jag bröt handleden där jag fick en stift i inåti handleden och när jag fick sy sex stygn under hakan...fast jag var typ 4-6 år när jag fick sy hakan...

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När vi ändå är inne på döda människor så dog min gammelmorfar för några månader sedan och det var ett sorgligt minne. Jag grät i en dag och gick på hans begravning och så, det var en jobbig tid. Men jag har kommit över det nu, men tänker på honom ibland som nu. Men det positiva med det hela är att han blev 91 år gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Gäst teoman

när en rektor bög anklgade mej för att ha baxat ett busskort min mamma visste bara om det jag trodde att min pappa skullefå reda på det men han fick det inte tur han skulle nog skära minn hals :P

fast dete nog inte det mest smertsama i mitt liv men i denna halvåret ialla fall

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...