Hoppa till innehåll

Era Mest Smärtsammaste Minnen

Shaddy

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När min katt som jag växt upp med hela livet dog (hon blev åxå ca 18 år) så tyckte jag åxå det kändes jobbigt... Sånt är inte kul :(

Ett av de smärtsammaste minnena jag har är när jag och hela min klass va i vänersborgs badpalats och hade jätteroligt samma dag som min klasskompis dog i hjärnhinningsinflamation hemma :(

Min kusin var i typ österrike och åkte skidor över julen. På julaftonsmorgon ramlade han och bröt tummen och fick öppna sina julklappar i en sjuksäng :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När min gamle katt dog.

Hon dog för några år sedan, men jag saknar hgenne fortfarande. :(

Hon var med hela tiden när jag var liten, sen blev hon sämre, cämre och död.

Men hon blev ganska gammal, 18 år, som är ganska mycket för en katt.

Jag vet hur det känns. Jag hade inte min katt i så många år som ni men känslan att det hände med min katt är fruktansvärt.

Min katt blev bara 1 år gammal. Sen vet jag inte vad som är sant. Grannarna säger olika.. De flesta säger att min katt blev överkörd av en bil men vi tror att vår elake granne tog kål på den stakarn.. Hon är en häxa, hatar alla.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade fotboll mot min pappa och min morbror så gick

pappa in med en vårdslös glidtackling in i mitt ben. Jag bröt typ en muskel och fick gå på kryckor.

Man "bryter" inte musklerna. De kan gå av, och de kan bli skadade. Men de kan inte brytas eftersom dom inte består av ett så fast ämne som ben.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett annat läskigt minne var när jag cyklade. Jag åkte på lite grusig och smutsig asfalt, och sen så körde jag nerför en svängande backe. Mitt i kurvan så trasslade ett skosnöre in sig i hjulet. Jag kände nåt som drog i foten så jag såg ner och där var min sko fastsurrad i hjulet. Jag kommer ihåg känslan när jag tappade kontrollen över cykeln och de få sekunderna jag var i luften. Sen blod, grus och svordomar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett annat läskigt minne var när jag cyklade. Jag åkte på lite grusig och smutsig asfalt, och sen så körde jag nerför en svängande backe. Mitt i kurvan så trasslade ett skosnöre in sig i hjulet. Jag kände nåt som drog i foten så jag såg ner och där var min sko fastsurrad i hjulet. Jag kommer ihåg känslan när jag tappade kontrollen över cykeln och de få sekunderna jag var i luften. Sen blod, grus och svordomar.

Det låter inte direkt som en skön upplevelse :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...