Putside Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 När jag var mindre och ramlade ner för ett träd , men det är inte allt på trädet fanns en avbruten gren som gjorde att den blev spetsig och i fallet rev jag upp magen litegranna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 hum, om man inte räknar brustet hjärta är det nog så att när jag var typ 5år var jag ute o cyklade. så skulle jag se om de gick och blunda och cykla samtidigt, jag åkte in i trottoaren, tanden knäcktes och blodet spurtade från läppen och ögonbrynet, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Hu, låter som ett väldigt mysigt minne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Supper Mario:Hur dog din pappa?? :( Ämnet:Det finns många otäcka minnen som t.ex när min morfar,mormor och farmor dog..fast jag var yngre då...har mist min morbror också,fast jag var inte född när han dog.. :( Sen finns det mindre otäcka saker som har hänt som t.ex att jag bröt handleden där jag fick en stift i inåti handleden och när jag fick sy sex stygn under hakan...fast jag var typ 4-6 år när jag fick sy hakan... Redigerat 9 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 när min morfar dog och när jag manglade handen med en klädmangel, dummaste saken man kan göra, leka att handen är ett flygplan vid en mangel (jag var 5 år) testa inte om ni inte vill ha en hand större en erat skrivbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Min kompis skulle klippa av ett snöra där jag höll i båda ändarna, han tittade bort lite och klippte bort en liten bit av min tumspets. Skrattade åt det länge :P Men det gjorde ont =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 När min pappa dog Joo men ja har inget å göra... Så here am I... Fusion:Han dog i en bilolycka för snart ett år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 När min pappa dog Synd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 När vi ändå är inne på döda människor så dog min gammelmorfar för några månader sedan och det var ett sorgligt minne. Jag grät i en dag och gick på hans begravning och så, det var en jobbig tid. Men jag har kommit över det nu, men tänker på honom ibland som nu. Men det positiva med det hela är att han blev 91 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det smärtsammaste jag har varit med om har nog varit att behöva läsa denna tråden. :) Nja, Vurpade med en sparkcykel i en backe engång... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 (redigerat) När min hamster Tony dog :( Han föddes hemma hos oss Redigerat 13 Februari 2006 av Meganium17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teoman Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 när en rektor bög anklgade mej för att ha baxat ett busskort min mamma visste bara om det jag trodde att min pappa skullefå reda på det men han fick det inte tur han skulle nog skära minn hals :P fast dete nog inte det mest smertsama i mitt liv men i denna halvåret ialla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.