Gäst Pcplayer Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 jag ska nog slya för jag blir disconectad hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Om man har typ 2 chars i lvl 60 och säger att man ska sluta kommer man oftast tillbaka och börjar spela efter en vecka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag tänker inte köpa det, det är ju skitdyrt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tänker inte köpa det, det är ju skitdyrt!! håller med... jag tror man börjar spela för man gillade wc3 och sen fastnade, och att det va meningen med spelet eftersom det drar in skitmycket pengar. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ja har blivit riktigt beroende (märks på mitt namn), så ja har problem med att dra mej från datan. Det finns ju så mkt att göra o så många saker... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Det är väl ganska beroende framkallande eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag spelade på öppet köp i 11 dagar och sedan lämnade tillbaks mitt. Det var inget jag föll för. Klart det var roligt men ändå inget jag kan betala så mkt pengar för... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Men du sluta ljug,ingen affär skulle ha öppet köp på WoW,man kan ju for sätta spela utan skiva XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 han menar nog ett 10 dagars account man får när man köper WoW, så kanske han fick det av en kompis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Men du sluta ljug,ingen affär skulle ha öppet köp på WoW,man kan ju for sätta spela utan skiva XD När mina föräldrar köpte det i julklapp till mig kunde dom köpa en 11-dagars trial som jag fick prova, dom visste inte riktigt vad dom skulle köpa till mig. :). Sen var det bara att lämna tbx grejjerna när jag inte ville spela mer, vet inte vad som hände med det sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Min kompis började spela men han sluta typ efter en vecka, han tyckte det sög.... Själv tycker jag att blizzard ska hålla sig till RTS spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 lite tråkigt tänk alla pengar ni lägger ut sen tröttnar ni bara När man har några lvl 60 med bra equip är det bara att sälja dom på ebay eller nåt så får man ju typ tillbaka pengarna .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg