Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 På gympan sprang jag typ in i målet när vi spelade innebandy och slog tummen : )haha klannt achell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 (redigerat) *insert daily fail here* Redigerat 21 Oktober 2011 av Mikhaela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Idag: Jag och en vän satt på ett trasigt bord. Bordets ena fot var borta och den andra lös, så det var bara 2 fötter som satt på plats. Jag och en vän satt på bordet då den var lutad mot väggen så den skulle inte ramla. Vi satt och hållde på med våra mobiler tills en tjej i vår klass kom och drog på bordet hårt utan anledning. Då föll jag och min vän plötsligt ner med stolen och vi ramlade på varandra. Jag stukade armbågen och min vän fick ont i ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 (redigerat) Fick en stor istapp rakt genom huvudet, låg på intensiven i ett par månader.. Efter det så kom Spindelmannen med glass, true story. Redigerat 22 Mars 2010 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 När en kille slog mig på hakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 För två veckor sedan då jag ramlade p.g.a kassa skills på skridskor. Så slog jag i armbågen och så kunde jag helt plötsligt inte böja den mera. Det visade sig vara en skadad led som var fylld med blod som dem tömde snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 För två veckor sedan då jag ramlade p.g.a kassa skills på skridskor. Så slog jag i armbågen och så kunde jag helt plötsligt inte böja den mera. Det visade sig vara en skadad led som var fylld med blod som dem tömde snabbt.? OnT: En kille i min klass kastade en snöboll som var typ en halv cm i omkrets på min hals. Det gjorde ganska ont faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 i den här tråden var det ovanligt många p5-p12. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 i den här tråden var det ovanligt många p5-p12. :Pde skadar sig mer, inte lika försiktiga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Fick en stor istapp rakt genom huvudet, låg på intensiven i ett par månader.. Efter det så kom Spindelmannen med glass, true story. Wtf. Aj? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 När jag boxades igår, fick ett slag på solarplexus.Men kom igen, de gör inte så ont.På mina träningar brukar vi gå ihop i par och mata slag i magen hårt som fan bara för att man ska bli van och såklart uthålligare. Kom på nu att en gång när jag sparka en low kick så träffa jag med tån istället och den var fucked up i 2-3 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 När jag boxades igår, fick ett slag på solarplexus.Men kom igen, de gör inte så ont.På mina träningar brukar vi gå ihop i par och mata slag i magen hårt som fan bara för att man ska bli van och såklart uthålligare. Kom på nu att en gång när jag sparka en low kick så träffa jag med tån istället och den var fucked up i 2-3 månader. Jag kanske tycker att det gör ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.