E4STMAN Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 det bästa filmen jag har sett är "den tunna röda linjen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Hur måna såna här trådar finns det egentligen? Jaja, min bästa är sagan om ringen trilogin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Full Metal Jacket och A clockwork orange.. Tätt efter kommer, Ray, Scarface, Brokeback Mountain och Walk the line m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Om Band Of Brothers serien räknas som en film är det de bästa filmerna jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 1.Pirates of the Carribean 2.Gone in 60 Seconds 3.National Treasure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 kung pow och cops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Hm... Minns nog inte jag har sett många bra filmer, men ingen jag kan utsé till min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Full Metal Jacket och A clockwork orange.. Tätt efter kommer, Ray, Scarface, Brokeback Mountain och Walk the line m.fl. Tyckte du ens om FMJ? :D Den är hemsk.. -t bra. Men iallafall. 14 år som jag är; Toy Story 1 & 2, Lilla Kycklingen, Valiant, Shrek 1 & 2, Hitta Nemo, Hajar som hajar, Kejsarens nya stil 1 & 2, Mulan, Lady och Lufsen, 101 (102) Dalmatiner (Filmatiserad och tecknad), Madagaskar, Pochahontas, Pinocco, Peter Pan... m.fl. Pokémon, Digimon och Beyblade-serierna. (Även Spindelmannen säsong 1-4, inte 5) :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Peter Jackson's King Kong & Sagan om ringen trilogin. Redigerat 10 Februari 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Underworld och Leon Längtar tills Underworld : Evolution kommer Redigerat 10 Februari 2006 av Danne_Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Full Metal Jacket och A clockwork orange.. Tätt efter kommer, Ray, Scarface, Brokeback Mountain och Walk the line m.fl. Ja jag tyckte om FMJ.. :( Och att du tar med i princip alla tecknade disneyfilmer förutom bambi är en skam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Highlander, Big Fish, The Shining, Matilda, Nya versionen av kalle och choklad-fabriken, Svampbob fyrkants långfilm och asterix och Obelix oteknade långfilm. Jag har set många fler bra filmer såg början av den tunna röda linjen men sluta se för den verka inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.