shacti Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Men varför? Vad har de gjort förutom att befinna sig i din omedelbara närhet medan du får lust att döda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det är kul... Fast jag hade nog misshandlat några personer jag hatar... jonas gardell, mark levengod, darin, gudryn skyman m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Isåfall är du sjuk. Att döda är det hemskaste du kan göra, det finns få saker vidrigare än att ta någons liv. Vem är du att bestämma vilka som ska leva och vilka som ska dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Skulle ta farväl till alla jag känner och gråttit som f*n.Om det är sant att man kommer till himlen så skulle jag väl inte gråta,för man träffar dem ju ändå sina bekanta sen.Skulle väl ta mina pengar till himmelen och skulle slösa bort dem på massa spel. :) Men orkar inte tänka på sånt,det gör mig ändå bara ledsen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 ledsen? ne, alla ska ju dö... shacti, jag är inte sjuk, men det finns ju några man hatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag säger inte att jag är pacifist (fast bra nära) men våld leder alltid till våld. och är du död går dom på dina släktingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 skulle se första säsongen av 24 Jajamensan ;) det är det enda avsnittet jag sett av det. Ska jag vara seriös så vet jag faktiskt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Om jag skulle veta att jag skulle dö inom 24 timmar så skulle jag sätta mig ner i en stol och ha ett ord på hjärnan "äntligen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 tagit livet av mig på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 okej det här har hänt nyss min flickvän blev våldtagen och gravid med killen, och hon känner han och alla i hela vårgårda ÄR HELT DUMMA I HUVET j*vla FITT HUVEN I VÅRGÅRDA!!!!!!!!!!! så jag skulle nog döda han på det mest brutala sätt jag kan komma på och låta han lida sen ta farväl av min flickvän och sen dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Först av allt slåt ihjäl mina lärare :) Sen gråtta ge pengar till fatiga ärsäna några saker. Jag skulle också testa alla spel konsoler alså tjuva de. :( Satrkars din flickven :( Redigerat 21 Februari 2006 av rawand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Verkar som om nästan alla ska slå ihjäl nån, hjälper det nåt? Känner man sig som att man kan dö typ fridfullt då? Att ha gjort livet bättre för dom som ska leva efter en? Tror inte riktigt det va? Sen tror ja nog inte att dom som skriver det här skulle aldrig gjort detb på riktigt tycker synd om din flickvän :( Redigerat 21 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.