Dolphin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Men när jag kollar på filmen ser jag inte filmtabbe. Men det är möjligt att det är som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jewes har rätt, Pres. Pippin krälar sig fram på magen och försökte rymma men blir då nästan nertrampad av en ryttare. Då han rullat undan och får syn på yxan på marken så skär han av repen. Han ska alltså ha bundna händer innan hästens hovar slår ner mot honom. En filmtabbe. What? Jag vet inte om det är febern som gör mig extra trög eller nåt, men jag fattade inte det där direkt. Som jag minns det så är Pippins händer bundna innan hästen stegrar över honom. Sen två sekunder senare ligger han där och skriker av rädsla med fria händer. Och sen är dom bundna igen, och det är då han skär av repen med kniven eller vad det nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Nu blir jag lite förvirrad jag kan inte minnas exakt hur scenen ser ut. Hur som helst ska kolla på filmen Crash, kanske hittar en filmtabbe i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jewes har rätt, Pres. Pippin krälar sig fram på magen och försökte rymma men blir då nästan nertrampad av en ryttare. Då han rullat undan och får syn på yxan på marken så skär han av repen. Han ska alltså ha bundna händer innan hästens hovar slår ner mot honom. En filmtabbe. Om du försöker tyda mina alltför svårlästa ord så kommer du nog att kunna förstå. Det är precis som du menar i alla fall. Att Pippin plötsligt inte har bundna händer då han skriker och hästen stegrar sig över honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 I Fredagen den 13:e del 6 så tar två tjejer bagaget från flaket på en bil i en scen och innan scenen är slut så ser man i backspegeln att de släpper ner bagaget och går iväg för att de redan har gått ur bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 jag säger bara.......Kung Pow:enter the fist, den är gjord med en massa dåliga tabbar, det är det som gör den så bra!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 I filmen Lord of Dogrown är vissa trick lite väl överdrivna, men de är underhållande att kolla på. Sedan i en scen då killen som äger surfaffären sitter och vinglar på takets ände och dricker öl och kastar ner sina surfingbrädor så är det väldigt konstigt att han inte trillar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 The gladiator när han står vid något stånd ( På den tiden det fanns gladiatorer i rom ) går en kille med blå jeans, vit t-shirt och en coca-cola i bakrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Bruce den allsmäktige. När han träffar gud kastar gud undan sina kläder till höger. Först syns dom men efter någon minut är dom borta. http://jacksparrow.istheshit.net/ den kan dock vara fejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Bruce den allsmäktige. När han träffar gud kastar gud undan sina kläder till höger. Först syns dom men efter någon minut är dom borta. http://jacksparrow.istheshit.net/ den kan dock vara fejk Det där upptäckte jag ochså i Bruce den allsmäktige den andra gången jag såg filmen :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 haha LoL där med jacksparrow, svårt att se eftersom det går så fort där i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Den här sidan är helt perfekt för de som gillar fim tabbar/misstag : http://www.moviemistakes.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.