Dretskit Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Vi kanske ska åka till Tyskland men det är inte bestämt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag åker bara på klassresor inne i Lund,f*n va kul då. -.-' Undra om jag får åka mer i min nya klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 3an nån gammal trökig forntidby 5an resa till Liseberg 6an 2dagars läger på nått askallt ställe där det regnade konstant,men man kunde ju bada ändå... 8an ska vi åka en vecka till sälen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Skara sommarland. Trampbilsland, vilken upplevelse! Sen att jag inte hade en enda Rammsteinskiva med mig på resan gjorde väl inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 5:an, resa runt skåne typ. 6:an 3 dagars läger med alla andra klasser 7:an -||- 8:an -||- 9:an September, 7 dagars läger i en skog med en underbar sjö och endast 2 kvinnliga lärare. Kommer bli underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 I 3:an var vi på klassresa i en grottby. Sen dess har vi inte varit på någon klassresa. Men vi kanske ska till Gotland nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag skulle vilja åka till Italien på klassresa men det blir nog för dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Göteborg, det var skitkul. Alla ratade(inte retade) puckot i våran klass. Han börja böla. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Göteborg, det var skitkul. Alla ratade(inte retade) puckot i våran klass. Han börja böla. :P Man ska ha kul på skolklassresor, kul att du hade det. Mina skolklassresor har inte varit så jättebra. Men när vi var vid glimminge hus så var min klass bara där för att fördjupa oss i något ämne. Men i år ska vi till skara sommarland, det ska bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi ska åka antingen till Stockholm eller Göteborg tror jag men det är inte bestämt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi har tydligen vunnit en skolklassresa dit där vi var i höstas det ska bli kul :) Om inte nån bara hittade på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi har varit i Alperna och âkt Skidor. (Klassen är Superliten, 3 Personer i samma âlder sâ jag umgâs med alla frân 6-3ring) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.