sokra Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 måste man ha FuskaVip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 måste man ha FuskaVip? Nej, det måste man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 När man skapar en tråd, ska man kryssa i nån ruta nånstans eller för att vara med i spana in? Och sedan när man ska skicka in tråden så ploppar rutan upp med medelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Spana in: Välldigt bra. Nu kan ju alla som har t.ex. ett gruppforum och behöver medlemar använda spana in. Uttlottningen: Det är bra ifall man vill ha en högre summa än 1 000FM (det kostar då 30 + ev. sms taxa), fast det är ju inte säckert att man tjänar något på att göra det, då det förmodligen kan bli t.ex att man får 1003 FM. Men väldigt bra funktioner Admin! @Salzalada, om du gör högst upp i en tråd (kvittar vilken sida) så står det ju "Prenumerera på detta ämnet) m.m. Och där bland dom alternativen så står det "Lägg upp på spana in". Ge mig länken till den där sidan som heter något i stil med upl.slitenswhisper.net så kan jag ge dig en bild på vart den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Kan ni inte sänka priset till 20kr? då skulle jag kunna skicka in några Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 wow, lite bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 är inte 25 kr för spana in lite dyrt? 15 kr så skulle jag ha köpt några redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Grymmt att det kommer nya tillägg dâ och dâ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 25:- är dyrt ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.