Hoppa till innehåll

Gå Upp Ur Sängen På Morgonen

Putside

Rekommendera inlägg

Som Salzalada sa. Ta dig en skön dusch på morgonen. Det får dig att bli lite piggare i alla fall. Eller att du gör lite morgon gympa?

Armhävningar eller att du tar cykeln, om det är vår/sommar då, och ta dig en cykeltur om du nu inte cyklar till skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nja, 2 mil till skolan så cykla dit kan bli jobbigt. Om man ska ta en "cykeltur" på morgonen innan skolan behöver man nog gå upp ca. 06.00 och då är det mörkt även på sommaren.

Om vi säger så här: Jag går upp ur sängen ca. 07.05 och beger mej till skolan ca 07.35, vad hinner man göra på den tiden ? Träna lite går väl men jag skulle testa lite imorse men jag tänkte - orka träna, är dödstrött och vill bara lägga mej i sängen igen.

Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu när mamma doktorerar och jobbar hemma i stort sett varje dag så är det inga problem. Hon väcker nog minst 4-5 gånger mellan 07.40 och 08.10... :)

Sen går jag upp, slänger på mig kläderna, borstar tänderna, packar väskan och drar. B)

Men innan har det varit ett problem. Tack, mamma.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag har också lite problem med det där. Inte så stort men. Jag går och lägge mig mellan 22.00-01.30. Det är olika från dag till dag och ska upp ca 07.10 för att hinna äta och lite annat och sedan gå till bussen som går 08.20. Jag är inte morgontrött i vanliga fall men nu så brukar jag ligga och (snozza) 2*9 rigningar. Som tack föra att jag sover för lite så är jag blå under ögonen. Det försvinner nästan helt när jag sover ut lite ordentligt en natt.

Jag ger samma råd som nesseN. Gå och lägg dig lite tidigare varje dag under någon vecka så ska det nog gå. Ta 5 minuter i taget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...