Hoppa till innehåll

Småknasigt Meddelande Vid Inloggning...

Rekommendera inlägg

får upp detta varje gång jag loggar in:

"Du måste vara registrerad för att kunna logga in.

Om du inte har ett konto, kan du registrera genom att trycka på 'Registrera' längre upp på sidan

Jag har glömt mitt lösenord! Klicka här!"

Om jag är på väg att logga in så betyder det ju att jag är registrerad.... så vad menar den med att jag måste vara registrerad för att KUNNA logga in?

jag kan ju logga in fastän jag inte är registrerad (gäst), och när jag har loggat in, då ser systemet mig som registrerad....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är ju registrerad....

Men när jag ska logga in.... så säger den "Du måste vara registrerad för att kunna logga in"....

för att visa att jag är registrerad så loggar jag ju in... Det där meddelandet låter knasigt genom att den säger att man måste vara registrerad för att KUNNA logga in.... precis som att loginfunktionen är spärrad för icke-registrerade (fast det är den ju inte)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är ju registrerad....

Men när jag ska logga in.... så säger den "Du måste vara registrerad för att kunna logga in"....

för att visa att jag är registrerad så loggar jag ju in... Det där meddelandet låter knasigt genom att den säger att man måste vara registrerad för att KUNNA logga in.... precis som att loginfunktionen är spärrad för icke-registrerade (fast det är den ju inte)

Men det är ju så?

Man måste vara registrerad för att kunna logga in. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag hade varit tvungen att vara registrerad för att kunna logga in så hade jag inte kunnat logga in över huvud taget.

Eftersom man ses som oregistrerad (gäst) av systemet tills man har loggat in.

ungefär som att skriva "du måste logga in för att kunna logga in".

(eftersom man måste logga in för att visa att man är registrerad)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag hade varit tvungen att vara registrerad för att kunna logga in så hade jag inte kunnat logga in över huvud taget.

Eftersom man ses som oregistrerad (gäst) av systemet tills man har loggat in.

ungefär som att skriva "du måste logga in för att kunna logga in".

(eftersom man måste logga in för att visa att man är registrerad)

Jamen, det är ju så.

Om man inte är registrerad, med vilket konto ska man logga in?

Man måste vara registrerad för att logga in.

Man måste vara medlem för att logga in, jag tror (är säker på) inte det står att man måste vara inloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...