sebastiannielse Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 får upp detta varje gång jag loggar in: "Du måste vara registrerad för att kunna logga in. Om du inte har ett konto, kan du registrera genom att trycka på 'Registrera' längre upp på sidan Jag har glömt mitt lösenord! Klicka här!" Om jag är på väg att logga in så betyder det ju att jag är registrerad.... så vad menar den med att jag måste vara registrerad för att KUNNA logga in? jag kan ju logga in fastän jag inte är registrerad (gäst), och när jag har loggat in, då ser systemet mig som registrerad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Hur kan du skriva ifall du inte är registrerad? Eller är det jag som inte förstog din text..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag är ju registrerad.... Men när jag ska logga in.... så säger den "Du måste vara registrerad för att kunna logga in".... för att visa att jag är registrerad så loggar jag ju in... Det där meddelandet låter knasigt genom att den säger att man måste vara registrerad för att KUNNA logga in.... precis som att loginfunktionen är spärrad för icke-registrerade (fast det är den ju inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag är ju registrerad.... Men när jag ska logga in.... så säger den "Du måste vara registrerad för att kunna logga in".... för att visa att jag är registrerad så loggar jag ju in... Det där meddelandet låter knasigt genom att den säger att man måste vara registrerad för att KUNNA logga in.... precis som att loginfunktionen är spärrad för icke-registrerade (fast det är den ju inte) Men det är ju så?Man måste vara registrerad för att kunna logga in. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 om jag hade varit tvungen att vara registrerad för att kunna logga in så hade jag inte kunnat logga in över huvud taget. Eftersom man ses som oregistrerad (gäst) av systemet tills man har loggat in. ungefär som att skriva "du måste logga in för att kunna logga in". (eftersom man måste logga in för att visa att man är registrerad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) Ha ha ha! Det låter faktiskt lite roligt. Det har jag aldrig tänkt på förut. Precis som om man skrivde: du måste vara medlem för kunna bli medlem. Redigerat 14 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 hur kan du skriva den här tråden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Det var bara ett exempel. Det är inte så på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Men du har kanske skrivit fel lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Fattar inte ett dugg av det sebastiannielsen menar, men det låter som att du han skrivit fel lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 om jag hade varit tvungen att vara registrerad för att kunna logga in så hade jag inte kunnat logga in över huvud taget. Eftersom man ses som oregistrerad (gäst) av systemet tills man har loggat in. ungefär som att skriva "du måste logga in för att kunna logga in". (eftersom man måste logga in för att visa att man är registrerad) Jamen, det är ju så. Om man inte är registrerad, med vilket konto ska man logga in? Man måste vara registrerad för att logga in. Man måste vara medlem för att logga in, jag tror (är säker på) inte det står att man måste vara inloggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 man kanske skulle ha en text som säger så här: "Du måste registrera dig för att få ett användarkonto" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.