lundquist Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Kalle Anka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Just nu OS och MTV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Kollar inte på TV, men det går vell något sånt där skit som alltid :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Big Brother visas på min tv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 sitter framför datorn, men hör hur det usla programmet big brother håller på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Har kollat färdigt på filmen The Wedding Singer precis så nu har jag stängt av Tven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Har precis kollat på Viva La Bam på MTV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 jag är helt på din sida, inte för jag kollar på det men i blan dnär han har trist vid tv så kommer det så orkar man ej bytta liksom.. Du vet att jag bara drev va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 En hockeymatch mellan Tysland och Tjeckien. Jag följer ett program på Eurosport och det handlar förstås om tävlingarna i Turin (OS). Det är Short Track som gäller och de visar kvartsfinaler och så småningom kommer finalen att visas, längtar... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag har precis kollat klart på Viva La Bam. I det avsnittet så var de i Mexico och var idioter, hur roligt som helst :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag är sjuk och ligger mest nerbäddad i sängen och kollar på de Olympiska spelen i Turin. Just nu är det nordisk kombination. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg