Mezox Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Debatter ska vara realistiska och ta upp saker som händer i vår vardag, inte löjliga diskussioner om odödlighet... <_< Men det är ju roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Angående att mucka med poliser när man är odödlig. Det är säkert jättesmart, för är man odödlig så är det ju omöjligt för polisen att kasta dig i finkan, eller vänta...;> Det är varken häftigt eller smart att mucka med poliser, och ja, det klart man fortfarande kan hamna i finkan. Men jag menade inte att jag skulle gå ut och misshandla poliser. Jag menade mer typ att gå ut och reta dom litegrann, kanske slå nån i solarplexus och sen springa därifrån. Och om dom börjar jaga en så är det ju bara att fortsätta att springa tills de blir uttröttade, eftersom man inte kan känna smärta så borde man heller inte kunna känna av hållet när man sprungit för länge. Polisen gör många många fel... fast det är ju regeringen man ska dömma, alla idoterna där som fattar korkade beslut. Varför ska tex det finnas lagar för moppar, bilar, cigg/alkohol och åldersgränser? (OBS!, Jag vet "varför", men jag tycker det är idiotiskt.) Okej, jag ändrar mig. Det finns egentligen ingen anledning till att mucka med poliser. Om man känner för att göra det så kan man ju alltid köra lite gta istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) samma sak som om jag hade 24 timmar kvar att leva... sno massa saker, slå sönder de jag ogillar och så Villket liv du värkar ha. Eller så har du bara en hjärna som folk inte förstår sig på. EDIT: Skulle inte göra så mycket. Skjuter man sig I skallen och är odödlig får man ganska fula sår. Redigerat 18 Februari 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Kanse hoppa stunt hopp från ett höghus och vara jätte mallig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Om jag var odödlig skulle jag nog bli verkligt olycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag skulle nog inte göra någonting :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 MEN LOL!!!! hur tänker du egentligen... man kan inte bli odödlig... så onödig tråd... Xade lever efter principen, Jag är störst bäst och vackrast. Jag har rätt alla andra har fel fel fel. Och därför är jag bättre än er. Med andra ord, så dör han hällre än erkänner sig besegrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 skulle slå vad mycke och sno massa saker och göra olagliga saker :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Och vad hender när de 24h är slut ? Då kommer farbror polisen och knackar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Inte så smart att göra ngt kriminelt för även om man är odödlig kan man ju faktiskt åka in i fängelset på livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Eftersom man bara är odödlig i 24 timmar får man ju inte göra alltför dumma saker eftersom man får ta konskvenserna nästa dag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Faramir^ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jo jag vet inte riktigt , men jag skulle nog göra lite bus xD >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.