Hoppa till innehåll

Vad Skulle Du Göra Om Du Var Odödlig I 24 H.

Mezox

Rekommendera inlägg

• Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Angående att mucka med poliser när man är odödlig. Det är säkert jättesmart, för är man odödlig så är det ju omöjligt för polisen att kasta dig i finkan, eller vänta...;>

Det är varken häftigt eller smart att mucka med poliser, och ja, det klart man fortfarande kan hamna i finkan. Men jag menade inte att jag skulle gå ut och misshandla poliser. Jag menade mer typ att gå ut och reta dom litegrann, kanske slå nån i solarplexus och sen springa därifrån. Och om dom börjar jaga en så är det ju bara att fortsätta att springa tills de blir uttröttade, eftersom man inte kan känna smärta så borde man heller inte kunna känna av hållet när man sprungit för länge.

Polisen gör många många fel... fast det är ju regeringen man ska dömma, alla idoterna där som fattar korkade beslut.

Varför ska tex det finnas lagar för moppar, bilar, cigg/alkohol och åldersgränser?

(OBS!, Jag vet "varför", men jag tycker det är idiotiskt.)

Okej, jag ändrar mig. Det finns egentligen ingen anledning till att mucka med poliser. Om man känner för att göra det så kan man ju alltid köra lite gta istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

samma sak som om jag hade 24 timmar kvar att leva... sno massa saker, slå sönder de jag ogillar och så

Villket liv du värkar ha. Eller så har du bara en hjärna som folk inte förstår sig på.

EDIT: Skulle inte göra så mycket. Skjuter man sig I skallen och är odödlig får man ganska fula sår.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

MEN LOL!!!! hur tänker du egentligen... man kan inte bli odödlig... så onödig tråd...

Xade lever efter principen, Jag är störst bäst och vackrast. Jag har rätt alla andra har fel fel fel. Och därför är jag bättre än er.

Med andra ord, så dör han hällre än erkänner sig besegrad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...