Gäst QuikSilver Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 När jag ska lägga upp en bild på min presentation så skriver jag i länken där bilden finns, men när jag trycker OK så står det att jag har för många bilder när jag har 0 st..? Vet inte vad som är fel (laddat upp den på imageshack.us) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Har du köpt en "Lägga till en bild i presentation" och använt den? Om inte, borde du försöka med det först ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Ladda upp den på upl.silentwhisper.net. Eftersom imageshack.us brukar bugga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) Men man måste väl vara bli meldem i silentwhisper för att kunna länka bilder och sånt...? Redigerat 14 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det står fortfarande att jag måste köpa mer bilder för att kunna.. Man ska vell kunna ha 1 bild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Jo... Det ska väl kunna gå. Jag ska fundera på det. EDIT: Nepp, det gick inte. Redigerat 15 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det står fortfarande att jag måste köpa mer bilder för att kunna.. Man ska vell kunna ha 1 bild ? Döp bilden till 643626523.jpg eller liknande lägg upp på silentwhisper så fungerar det nog fint ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Man måste ju köpa sig en bild för att kunna lägga upp en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Fuska Katten: Han ju har ju väl redan gjort det..? R-110: Har du köpt den där "Ha en bild mer i presentationen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Nej, man ska vell inte behöva det? Man ska vell få ha 1 bild på sin press? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Nej, man ska vell inte behöva det? Man ska vell få ha 1 bild på sin press? Nej, man måste köpa den första bilden också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Nehepp.. Okej då hade jag fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.