Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 http://www.home.no/ctpics/blandat/hur_smart2.htm Få höra nu era svar. Fick själv 8/11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag fick 10/11 rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 O M G. VågaR INTE SÄGA DET :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 5/11 , ska prova igen imorgon när jag inte halvsover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jäkla kuggfrågor. Så förbaskat svåra egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 "Du fick en score på 11 av 11 möjliga Din karaktär: Du har nog fuskat! Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Allt var rätt. Testen har avslöjat att du nog har fuskat! Att lura sig själv är något av det dummaste man kan göra, och visar på en mycket låg intelligens." Min intelligensnivå är väldigt låg;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag fick 9/11. Ganska svåra frågor tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 4/11 fick jag. Rätt roligt faktisgt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Det var inte alls svåra frågor, utan meningen är att man ska "läsa klart" frågan och inte svara för snabbt. Alla vet väl att det var Noah som hade en ark och inte moses, men när man formulerar en fråga på sådant sett så blir man lätt lurad:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Hade 7 rätt. Gjorde ett par slarvfel. Det skulle nog kunnat gått bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 5/11, trodde jag skulle få bättre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 5/11, trodde jag skulle få bättre :( Va inte säker alltid ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.