ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 har hänt på EV men aldrig på något ämne man för betyg i. Tror jag skolkade 12 veckor i rad innan jag gick dit igen 12 veckor i rad?????!!!!!!!! Jisses... å ja som trodde jag skolkade mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) har hänt på EV men aldrig på något ämne man för betyg i. Tror jag skolkade 12 veckor i rad innan jag gick dit igen Fick ändå bara 2-3 skolktimmar :/ Det var dock i 8an innan jul, nu har jag film på EV så det blir inget skolk :) Redigerat 25 Februari 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Känner kompisar som gör det men själv gör jag det aldrig för då kommer man bara efter i skolarbetet och det är skitjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Sjukanmäler sig gör man typ varannan vecka och är hemma ca 2 dagar. Brukar inte skolka men på senare tid så har tyska lektionerna i slutet av dagen blivit alltmer onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 aldrig. Men jag har gjort så lärare har gett mig tillstånd att gå hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag skolkar aldrig men en i min klass gjorde det (Ärligtalat tror jag att han får gå om :o ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag skolkar aldrig men en i min klass gjorde det (Ärligtalat tror jag att han får gå om :o ) hehehe han måste skolka mkt för att få gå om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 När jag gick i 2:an var det en kille som var i skolan bara 25 dagar på en hel termin han var konstig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag skolkar aldrig. Men idag hade vi en dag då vi åkte skidor och alla araber var sjuka idag ;) Skolka eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Händer väl att man e på lite dåligt humör o kanske missar en lektion eller två. Händer dock väldigt lite. Endast ett par gånger per termin. Att man därimot ringer in o sjukanmäler sig, ja det sker väl när man e riktigt j*vla skoltrött. Nackdelen kommer ju sen när man upptäcker att man har 10 extra läxor över det vanliga, och 3 ogjorda prov... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har aldrig skolkat, och kommer aldrig att göra det i framtiden heller. Jag har bäst närvaro i klassen och har inte kommit för sent till en ända lektion... Jag kommer få pris för min perfekta närvaro... Men dock kan jag inte påstå att jag har arbetat på topp-.-- :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Skolkar aldrig.. Bryr mig om mina betyg x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.