paragonX9 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 jag är sämst på slöjd jag tog sunder en band såg och en slägga jag fick betala 1000 kr fattig skola!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evilsheep Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Jag ... Är sämst på skrivstil även om de inte är ett ämne tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 LOL jag suger på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag får bra omdömen i princip alla ämnen, men det jag själv tycker jag är riktigt kass på är väl slöjd eller engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 kemi är assvårt kommer knappt ihåg ett skit ifrån 8:an annars så är historia och reliogon svårt(iaf med våran lärare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 haha..lätt att de e tyska :D Ligger mellan IG och G i det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lingon91 Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Tyska, IG alla prov :( Alla andra ämnen går fint! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Måste vara syslöjd det har gått en hel termin och jag har bara hunnnit göra ett pennfack :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jag suger på matte... vad annars.... jag är också rätt kass i slöjd och definitivt bild, ser mer ut som kråkfötter när jag har tecknat nåt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoGGarN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Sljöd -..- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Jag har skrivit i denna tråd en gång. Men nu har jag börjat högstadiet och tiderna har förändrats. Mitt sämsta ämne är utan tvekan Spanska. Vet inte hur många hemringningar jag fått därifrån. Vår lärare där suger också. Hon är inte dålig på Spanska men det är det att hon undervisar så jäkla dåligt. Det enda vi gör på lektionerna är att sitta vid våra och göra hörövningar, eller sitta och göra uppgifter i böckerna. Ska dock försöka skärpa mig till efter nyår och ge det en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.