Staejjkarn Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Sämst:Slöjd Bäst:Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Spanska helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 jag suger på SO, & är väldigt bra på matte, kommer ofta lite försent när det är test men blir klar först av alla ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sokra Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Jag är sämst på ämnet Hemkunskap, där är jag värdelös. Samma här! :evil: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Sämst: Hm...vet inte,jo persiska(hemsåråk) bäst:Matte såklart...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 sämst i bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Om jag tänker efter så är jag nog lika dålig i alla ämnen. Får G i slutbetyg... tippar snarare på G-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Matte?? Förestenn, #3 Mini Fuskare! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Garanterat i Geografin. Det är jag absolut värst på ! Allt annat går vell bra Inte "Svenskan" i allafall :P (Ta det inte så personligt bara) Redigerat 4 Oktober 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Sämst:NO Bäst:Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 8 månader sen förra inlägget, och jag hatar fortfarande ID. >.< Tyska tycker jag heller inte om . Fast jag har aldrig tyckt om språk så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Är nog aldra sämst på 3D, matte och idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.