Selene Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Måste vara matte eftersom mitt absoluta slut betyg i matte kommer att bli IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag är sämst i idrott tror jag. Att springa på snabbast tid är jag kass på men att göra flest armhävningar eller alla överkroppskrävande i olika former är jag kung på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Garanterat i Geografin. Det är jag absolut värst på ! Allt annat går vell bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 biologin Orzon: Geografi är ju det absolut enklaste ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Inget :kung: Jag är bra på allt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag suger på: Matte,idrott,slöjd,hemkunskap xD det enda jag är bra på är att rita :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag hatar syslöjd, för jag är värdelös. Man sitter i 2 timmar helt still, och ignorerar allt som har med syslöjd att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 syslöjd här också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Matte helt klart -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Allt som har me NO att göra... Å Redskap i Idrott men annars e ja bra på idrott hat tex MVG i bollspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag är sämst på matte :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Syslöjd. Jag är nog dålig på det för att vi har den lärare vi har :wacko: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.