nico Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 106... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Asså, IQ:n förändras inte under livet. Men man kan som Jewes007 sa klara mattematiska problem bättre med mer kunskap om det, och det kan också verka som om man förbättrar sin IQ, men IQ:n kan man ju också säga är hur bra inlärningsförmåga man har. Förresten så fick jag 130 :visslar: Precis vad jag tänkte skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Detta test visar också bara hur bra man är på att räkna ut logiska följder, alltså bara en del av ens IQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 IQ mäter inte kunskap utan folks sätt att tänka vetenskapligt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Fick 111. Bryr mig inte särskilt mycket om just sådana saker. Visst är det kul att se vilken nivå man ligger på men som sagt. Jag finner de som har högre IQ tänka något bättre än mig själv. Kunskapen är det här man räknar ut. Inte personen att tänka logiska tankar och filosofiska. Min polare fick ungefär 96 i IQ men han och jag disskuterar ibland mycket om Politiska partier och samhället. Han är absolut inte osmart utan mycket begåvad. Så med IQ är det mer att man ska veta hur personen kan utveckla sina hjärnhalvor till. Inte hjärtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 IQ mäter inte kunskap utan folks sätt att tänka vetenskapligt, eller? Logiskt, inte vetenskapligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jag orkade inte med från typ 24 eller nått utan gissade och fick 106 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag orkade inte göra från nr.11 och bara tryckte och fick 90 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 fick 124.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 131 fick jag.... 12 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Nice. Nästan mensanivå. Fast nu vet jag ju inte om mensa godkänner det här testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 124 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.