nader Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 jag kan ha up till fyra prov i skolan och det är iriterande!!!!! :angry: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Enligt skolverket får man inte ha mer än 2 prov i veckan. Att ha fler bryter mot svensk lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag har för tillfället ganska mycket prov i skolan och det kan bli lite jobbigt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Har inte så mycket prov just nu, istället har jag mer än en stor uppsatts i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Enligt skolverket får man inte ha mer än 2 prov i veckan. Att ha fler bryter mot svensk lag. Allvar?Man kanske skulle sätta dit skolan sin :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi har inte alls mycket prov i skolan, jag går i 6:an så det är inga stora prov jag har. Det har varit nationella proven och i bland har vi förhör på saker vi har lärt oss. Dessutom har vi glosprov. Men annars är det inga prov, men det kommer att komma… =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi har inte alls mycket prov i skolan, jag går i 6:an så det är inga stora prov jag har. Det har varit nationella proven och i bland har vi förhör på saker vi har lärt oss. Dessutom har vi glosprov. Men annars är det inga prov, men det kommer att komma… =( Du har ingen aning om vad som väntar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 ja går i femman och har sportlov nu, efter sportlovet ska vi börja med nationella prov :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi har inte alls mycket prov i skolan, jag går i 6:an så det är inga stora prov jag har. Det har varit nationella proven och i bland har vi förhör på saker vi har lärt oss. Dessutom har vi glosprov. Men annars är det inga prov, men det kommer att komma… =( Hehe. Nej jag tror inte jag vågar spekulera i det för mycket heller än. Men jag har ju hört de som har flera prov i veckan plus någon uppsats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har väldigt lite prov tycker jag... Minns inte när jag hade ett prov senast :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag har snarare för lite prov, men det är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag har snarare för lite prov, men det är ju bra. Samma här o ja håller me dig, de e ju s*tbra att inte ha så många prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.